Livet i våran synvinkel en fredag!

En lugn och skön fredag idag då.. eller mer flum än lugn här haha.
Har min maddusch på besök denna kväll.. trevligt trevligt..

Började kvällen med att vi laga mat.. eller madde laga mat och ja satt och kolla å tjöta :D haha. Blev maddes thai mat.. mm riktigt gott.. men starkt som vanligt haha. Klena jag :)
Sen blev de att kolla på Idol.. de va bra idag ! =) Och folket rösta rätt denna kväll så de va vi glada för ! Tryckt i oss massa götte oxå.. fyyy.. men e ju bara en fredag per vecka ;) haha
Sitter oxå med varin bärbar i soffan och surfar runt på nätet...
Hitta roliga funktioner på maddes cam på datorn me hahaha. så jäkla kul var de.. bjuder på någon här :)




Haha så jäkla kul vi hade :P Totalt flum!!

Imon är jag iaf ledig.. fråga om övertid, men som sagt dom tyckte ja borde vara hemma och vila en dag då ja har jobbat så jäkla mycket i veckan.. övertid varje dag..
Men ska jobba söndag igen, schemalagt.. sen mån-tors sen har jag lång helg i 3 dagar :D nice!!

Idag ringde dom ifrån Norge oxå.. sökte vikarie på dagis i natt då Petra oxå hade gjort de ! :)
Och dom ringde redan idag.. wow va glad jag blev.. fick typ panik på jobbet när de stog 47 förre nr å fatta att de var ifrån norge hahaha.. trodde inte ja skulle fatta något av va hon sa.. men de gick kanon :) Dom vill att ja kommer på en interjuev när vi kommer till Norge.. även Petra ska på en på samma ställe.. hade ju vart kul å hamna på samma dagis.. hihi.. känner man sej inte lika vilsen hehe :)
Så nu gäller de bara att hitta en lägenhet så löser sej nog allt kanon bra :D åååh jag längtar så sjukt mycket !! :)


Nej nu ska ja fortsätta å inte göra något alls typ.. natt surfa :) hah



Adjö <3


.

Kommentarer
catrine säger:

ja ni ser ut att haft kul iaf=)

vi får ses snart gumman! saknar ihjäl mig efter dig.

inte setts på hm 3månader nu, sålänge ja bott här nu.

kraamis

2009-11-16 | 07:32:00
Bloggadress: http://catrineowilma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback