Kommer jag få fylla 27 eller dör vi innan de?

Madde läs ej detta då mår du döligt ! :)




Ett jäkla tjöt om detta om att jorden ska gå under 2012.. ny fakta har jag hittat att de självklart ska se på min födelsedag oxå. 21 december 2012. så ja 26 får jag bli iaf ! Tänk om allt detta prat verkligen stämer?
Finns ju något folk där deras kalender tar slut 2012, och sen då?!  Ska verkligen alla bara dö ut på samma dag.
Dom säger att de även står med i bibeln och att nasa har haft denna informationen sen 80 talet, då det är en planet som kommer passera vårat solsystem då.. fatta jag de rätt så sker de varje gång efter 3600 år.. a kul att de skulle hända just nu när jag levde då.. de kunde väl ha väntat tills ja va typ 80 eller något och ändå ska dö !
Blev seriöst lite rädd efter att ha sett denna film.  Även om alla säger att man ska skita i de och det bara är påhit.. men hallå, tänk om det inte är de då? :O
Jaja får väl försöka göra så många saker som möjligt nu då på 3 år ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback