Ibland är det bra att sova...

Idag märkte jag att jag sov bort ett problem...
Undra innan idag varför min väckarklocka hade ändrat tid på sej och kl var hel fel... tänkte inte mer på de sen.. men sen nu när ja läste en annan tjejs blogg som hade skrivit som strömavbrott så blev jag lite fundersam, gick in på bt.se och ajjemen där stog de om strömavbrott på många platser av borås idag, ska ha varit mellan 9 och 10 typ..  De roliga är att ja va uppe och drack vid typ kvart över 9 men ja har inte märkt något haha. Utan blev bara lite fundersam över min kl när ja vakna senare.. men nu vet ja ju varför =)

Sen kom jag och tänkta på en annan sak här idag... fick redan på av min vän för nån dag sen att en annan "vän" till mej pratar lite små skit om mej.. haha.. Så kul att denna personen säger detta till en person som hon inte känner men den personen umgås med mej.. mhm hur tänkte du lixom ? Att jag inte skulle få reda på de.. haha.. Jag får reda på allt :) Att jag är konstig..mhm.. vadå då? Jag är inte som alla andra, och det är jag bara glad för :) Sen att jag är både snyggare, roligare, har fler vänner och lever ett roligare liv. Ja de va väl ingen direkt nyhet ;) In your face! What goes arond, comes around!  Tyckte faktiskt bara att de va lite små kul =) Så fortsätt du prata på, de slår tillbaka en dag ! =)



Peace!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback