greys och idol !

Nu har jag äntligen slagit mej ner i soffan..  vart igång typ hela dagen när jag väl börja..
Tog iaf en behövlig sovmorgon idag, gick inte upp förrän vid 12 . De va skönt!!! :)
Då käka ja frulle och sen hoppa in i duschen å tog på mej. Tog sen en promenix bort till mammas jobb och kolla lite å prata.. Fick med mej lite jul grejer hem haha. Mysigt! Sen hitta ja ett linne å 2 party väskor, men la de i mammas undanläggnings korg för de va alla fest grejer som kommer ut i butiken på fredag så fick mej bara en snabb tjuvtitt å vilka väskor å grejer de fanns :D haha. Riktiga party grejer!  Ska försöka hinna in ditt på fredag innan ja börjar jobba när allt kommer ut i butiken ;p  Alltid kul å kolla lite iaf :p kanske hittar något mer fynd!
Aa sen var de ju tänkt att ja skull tagit en promenad till stan, men fick ju helt plötsligt massa grejer å släppa på, så bar hem allting och tog sen bilen in till stan ist, skulle till pärl affären å kolla lite, fanns ganska mycket fint, men köpte inget endå, kom inte riktigt på vad jag ville göra så lika bra och vänta ! =) Ska se om inte Helena vill följa me å kolla innan vi drar till norge ist, får fler ideer när man har med sej någon :D haha
Åkte sen förbi öb och köpte mandlar till min glögg hehe och en mörk choklad kaka, de e ju faktiskt idol fredag;)

Nu har jag iaf tänt lite ljus och gosat ner mej i soffan.. så ska kolla de senaste avsittet av greys anatomy och sen göra en skål med fil och havrepuffar som blir perfekt tills Idol börjar :D hoho

Hoppas alla har en trevlig fredag kväll. jag längtar mer tills nästa fredag, då ere big party!! ;D Sista grupp festen med jobbet ska vi ha.. jäääj!


kiss and hug !


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback