090507

Ligger just nu här och tråkar i min säng.. funder om man kanske skulle sätta på en film eller något ist.. känner inte för å göra så mycket när det är så tråkigt väder ute.. lika bra och stanna inne och låta halsen bli lite bättre :) Tänkte ja skulle gå och jobba imon igen :) Sen blir de nog en lugn helg me jobb å inte så mycket mer :) hehe.
Även de kan behövas ibland :)


Sen har ja kommit fram till att jag vill flytta nu me.. Vill inte bo kvar här uppe mer.. vill ju bo på norrmalm vilket jag har velat ända sen ja flytta ifrån min mor, ändå har ja inte kommit ditt upp än.. men nu får de vara dax å flytta ditt man vill bo :)
Så på måndag blir de nog att säga upp denna lägenheten, så hoppas jag att ja hittar en ny inom 3 mån.. annars kan de bli lite krångligt, men de löser sej väll alltid på ett eller annat sätt :)

Sen paja bilen igår me.. jätte kul NOT ! Pappa fick komma och hämta mej så fick vi lämna in den på ford. Men gud vilken nice hyrbil ja fick me mej ist.. en helt ny.. en 09.. lite go å köra :D hehe.  Blev ju nåågot sugen på att byta bil, men får väll hålla med far min och att de är nog bäst och vänta ett tag till :)

Nej nu ska ja fortsätta me att inte göra nånting :)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback