Helg igen!!

Då var de helg igen.. tyckte det var de precis. . hehe. men ja klagar då inte eftersom jag är ledig :D
Idag har det varit en lugn kväll.  Vart uppe hos peter. Lagat lite mat och kollat på två filmer. Mysigt :)
Men imon tar vi till alkoholen igen haha. Ska upp till Sara och fira lite då hon fyllde 23 i torsdag så då blir det massa tjejer där uppe.. blir säkert trevligt :) Ska förmodlingen klippa mig där upp oxå då det skulle komma en frisör :D:D
Nu tänkte jag iaf strax sova. Har haft en fredag den 13 utan otur. grejt !! :)

Måste ju bara säga att jag har världens bästa vän oxå . Min Maddusch. Vilken fixare hon är. Hon har lagat min bärbara dator så den krånglar inte med tangenten längre.. (så nu ligger ja i sängen och skriver, hur gött är inte det lixom:p )
Vilken vän lixom :) En riktig fixare här hemma me.. städar å fixar så det blir fint. bättre vän kan man ju inte bo med :)
Me löööv höör !! hoho


Jaja God natt nu :)

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback