hejsan!

Ny badat och fräsch nu.. så gott :)
Va borta och träna innan i typ 1 1/2 timma, de va skönt, sen gick ja hem och gjorde lite mat och efter en stund så kom madde hem ifrån skolan =)
Efter ett tag tog ja mig själv i nacken och gick in till mitt rum och fortsatte slipa lite där inne, nu är det inte mycket kvar, är jag duktig så ska ja börja spakla imon :) hehe.
Sen nu har ja tagit ett mycket behövligt bad. . tänt vanilj ljus och lugna favoriter på .. så skönt var de !!
Nu ska jag väll ta på mig och sen ska jag nog åka upp till peter en sväng . .
Ibland undrar man varför allt ska bara så komplicerat och förvirrande. . mhm.. man blir ju inte förvånad. . vill iaf att det ska utvecklas till något bra denna gången . .
Jaja nu ska ja ta på mig !

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback