Hallo hallo !

Idag var jag på banken igen då . . nu är alla papper och lån lösta så nu äger jag ingen lägenhet på tullen längre.. Känns lite konstigt faktiskt , men ändå ganska skönt !
Känns faktiskt bättre att bo i en större lägenhet och fortfarande kul att ha en kombo haha. Får väll hoppas på att det fortsätter i den banan :)

Sprang in på gina efter bank mötet och köpte en prickig längre tjock tröja som ja kollat på innan, å nu köpte jag den faktiskt hehe så himmla skön är den :D Sen köpte jag även en blå skjorta, tunnare tyg och lite längre, en snygg vår/sommar skjorta tycker jag ! :D

Sen blev det att stressa bort till jobbet . . jobbade ju 3 timmar över idag me. . men de gick fort iaf :)

Vi har haft besök ikväll me , de va trevligt :) Cilla och Lollo . . fika och kolla på desperate housewives :D 

Nu sitter jag här och grejar lite och madde sitter och pluggar =) Hon läste precis endel av sin novell hon håller på att skriva till svenskan. Verkar bra faktiskt  :)
Funderar på om jag ska gå in och börja röja lite i gaderoben har fortfarande inte kommit så långt även fast jag har tänkt på det flera gånger. . men nu kanske det är dax å börja !? har ju inte mycket annat för mig nu endå haha.

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback