Hallo hallo !

Varit en lugn dag idag. . itne gjort så speciellt mycket . . Orkade inte göra så mycket idag innan jobbet. vart här hemma och plockat lite åså bara.. sen lite innan 4 var de dax å åka bort till jobbet. .
Kvällen där gick fort faktiskt. . 4 timmar bara ju :) haha. Men imon fick jag iaf komma in en timma tidiagare så börjar 3 ist :) Gött de !
På hemvägen såg jag på passagerarsidan på fönstret  väärsta bajan !! Jävla fågel haha. Dax å tvätta bilen snart tycker jag. . börjar bli skeeten som fan !! Får göra de nu snart nåndag när de e sol ute :D

Satt och spela tekken skit länge igår efter ja hämtat spelet hos peter.. så skoj haha ;D
Sen kom en vän hitt på besök så kolla vi på film ,vi såg Yez man och Marley and me.
Yez man va ja ju tvungen att kolla på bara för min favo skådis Jim Carrey var med .. hehe.. Kanske inte en av hans bästa filmer han gjort, men rolig var den iaf :)
 Den andra helt okej den oxå, även de var en komedi ! :)

Ne nu har ja nog faktiskt inget mer å skriva om ! :)

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback