Börjar bli något trött !!

Ligger just nu i sängen och vet inte riktigt varför jag inte släckt lampan och krypit ner ordenkligt för jag gäspar typ 124 gånger per min..haha! Så ska nog släcka här alldels strax.
Jobbat från 4-8 idag . åkte även och sola innan jobbet.. :)
Sen åkte jag hemmåt och såg precis när ja kom hem att Peter hade skrivt sms och undra om ja ville ta en promenix. . å why not tänkte jag . . så blev att gå ut till bilen igen . .Vi gick ner till kvantum så han kunde handla lite. . självklart börja det regna. . inte mycket, men sånt där irriterande regn som man blir skit blöt av . men de va skönt att komma ut och gå lite iaf :) Sen följde jag me upp en sväng. . P gjorde lite mat, och idag satt vi i köket för en gång skull och åt, med musik och tända ljus. mycket mysigt gjorde han det :) hihi.
Sen efter en stund gäspa vi båda två så tog och åkte hem . . och nu nån timma efter ligger ja fortfarande här vaken fast ja borde sova. . mhm alltid samma sak!haha.

Imon blir det att gå upp tidigt iaf. . lovat att köra madduschen till tåget. . hon ska på skolresa till Stockholm :)
Så tänkte att ja kan lika väll gå upp och göra iordning mig och äta frulle så kan ja åka direkt till gymet efter ja kört henne =)
Sen blir det jobba mellan 4-8 igen . . Sen ska ja sova hos P nu imon och på onsdag  då ja inte vill sova här hemma själv . .vågar inte det än haha :P Lägenheten är så stor så skulle ju bli livrädd om ja hörde något i köket och inte kan skrika på Madde hahaha:P

Nej nu gäspar ja alldeles för mycket här ..

Fick föresten min nya mobil idag me.. wiiie .. me like!! :)

Jaja God natt !!

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback