Juniii

Då var juni redan här.. kändes som det var maj som börja nyss :O !
Mycket bra dag har jag haft iaf...
Eller morgonen var väll ganska seg.. kunde nämligen inte somna ikväll.. sista gången ja kolla kl va hon väl ca halv 3.. jätte kul då kl ringer halv 6 å de är dax å gå upp.. va gaaanska seg om man säger då ! Men ja kom i tid till jobbet iaf, kvart i 7 ! :) Dagen gick ganska fort på jobbet.. va halv lugnt.. sen halva dagen så hade vi system fel så gick inte att göra så mycket hehe !
Sen sluta jag vid 2.. go tid å sluta när de är underbart väder :)
Då åkte jag hem och vila en stund medans ja vänta på att Peter skulle sluta jobba... Sen kom han och hämta mej lite innan 5 så åkte vi ut till viskafors..   La oss på en klippa vid storsjön och där låg vi och götta oss i solen ända till halv 9 typ =) Så gött var de!  Och de viktigaste JAG har BADAT idag.. och nej inte i mitt badkar utan i SJÖN :D hoho !
Va små kallt i början, men sen var de faktiskt ganska skönt när man har kommit i =) Så nu va första doppet avklarat.. känns som de blir fler dopp denna sommaren än förra.. då var de nog högst 3 haha ! Vilken badkruka jag har blivit.  Måste ändras på :D
Nu blir den nog en film i sängen och försöka sova.. e faktiskt lite trött nu efter för lite sömn och mycket sol =)


.

Kommentarer
catrine säger:

l¨ter kallt.. brr/catte

2009-06-02 | 11:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback