The beach boys!

Här ligger jag, redo för att sova.. eller inte.. e inte trött längre haha.. Ovanligt va ? :)

Dagen gick bra på jobbet idag me . . kvällarna har faktiskt gått ganska fort och jobba denna veckan.. tur de :) Åt värsta goda maten på jobbet me.. ibland har dom jäätte goda sallader där, å idag åt ja me pasta, kyckling, tomat, oliver å majs å så deras världs goda vitlöks sås till.. så smarrigt ;D hoho !!
Sen efter jobbet så åkte jag upp till Pan :)  Vi kollade på filmen om The beach boys, hade faktiskt inte sett den än. Den var bra :) Då jag gillar the beach boys oxå, dom grabbarna gjorde skön musik :P hehe
Imon är de sista jobb kvällen för veckan,  ska ju jobba dag på fredag så jag och helena kommer iväg så tidigt som möjligt till finspång :) Ska bli såå skoj !! =)
Nu ska jag iaf sätta på en av serierna jag kollar på, Lipstick jungle  =) Bra skit! haha
God natt :)





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback