Finspång was the shit :)

Helgen var riktigt skoj i finspång. Hade riktigt skoj me min Helnet ;D  60 härliga och roliga mil fram och tillbaka gick oxå bra haha. =)
Fest på både fredan och lördagen. Såg på arvingarna på lördan me. De va kul ;D  Ja och Helena kära ner oss totalt i Kim haha. Fy tusan va snygg han var då. Skit i om han är gammal ;) haha.. Eller han e ju faktiskt inte över 40 ännu ;p
Känner att ja är en riktigt kass bloggar just nu, men orkar faktiskt inte förklara hela helgen i detaljer. Men hade iaf skit kul ;D Och åker lätt tillbaka nästa löne helg ;D Fast då blir det en buss resa själv ditt då Helena redan kommer vara där för hon har semester, men de ska nog gå bra vetu :)

Just nu är jag sjuukt trött idag me.. blev bara 3 timmar sömn i natt me .. kunde verkligen inte somna, så sista gången ja kolla på kl var hon kvart i 3.. suck.. kl ringde kl 6 på morgonen.. något segt att gå upp, men de gick. Vakna till i duschen :)
Men det är nu när man kommer hem ifrån jobbet och varvar ner som man känner tröttheten, speciellt efter nu när man käka oxå haha !  Ska nog lägga mej ner och vila lite framför min serie =)

Imon är jag ledig.. jääj ! ! men hoppas faktiskt på att få komma in på övertid på jobbet imon. Men om jag känner min otur rätt så kommer de säkert inte att finnas.. men kan ju hoppas iaf =)


. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback