Det löser sej. .

Det är en mening som min far brukar använda väldigt ofta när det gäller mej. . haha.. Jag gillar meningen men vill ändå aldrig lyssna på den . .  jag är nog för uppstressad dom flesta gånger och bara letar efter dom negativa delarna =) Det är mycket enklare att säga meningen till någon annan än när någon säger den till mej:p
Iaf de ja ska komma fram till är ju att jag har letat efter ett boende som en galning dom senaste månaderna nu, jag var ju helt inställt på att jag ville bo på norrmalm, men efter ett tag så insåg jag att de skulle bli väldigt svårt att hitta lägenhet just där då det inte finns några lägeheter nånstans just nu förrutom på hässleholmen och kristineberg.. vill inte bo på något av ställena haha ! 
Så förra veckan så skicka ja ut ett mejl till alla på mitt jobb , de skickades till 1094 personer. ETT svar fick ja tillbaka.. de var på en två som ligger vid knalle, 73 stor och 4000 hyra.. tänkte att de skaddar ju inte att gå och titta på den.. är ju nära och bra till jobbet med lixom :)
så jag och helena var ju då och kolla på kvällen efter jobbet. . och det fanns ju bara en sak jag kunde säga när jag klev in i denna underbara lägenhet.. Här vill jag bo !

Och vad fick jag för svar idag, ca en vecka efter ja var och kolla.  Jo där ska jag bo :D :D Åhh vad glad jag blev.. så himla fin och mysig denna lägenhet var så är jag verkligen såå glad att jag fick den även om den inte ligger på norrmalm så klarar jag mej nog för den var underbar :D woohoo!! Så sista veckan i aug lämnar ja detta skit ställe och flyttar till min nya lya :)


Imon är de redan onsdag.. alltså halva veckan avklarad och 3 arbetsdagar kvar :)

På fredag ska jag jobba dag så är bara två kvällar kvar denna veckan :) jäääj ! Sen på fredag efter jobbet så drar jag och min Helena iväg på roooadtrip :) Ska bli nice.. bara hon å jag :) hihi.. Vi ska åka till hennes hemstad Finspång :) Aldrig vart där och vet typ inte heller vart de ligger.. men ska visst vara en lite håla som vi ska sätta fart på i helgen :D haha. Vi ska även kolla på Arvingarna som kommer vara där och spela när vi är där.. hur coolt är inte de då :P haha

Ska bli skoj iaf att komma iväg liet igen.. hoppas på soool !! :)


Nej nu ska ja nog sätta på en film och sen sova om ett tag, börjar bli lite seg =)



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback