Hos Sandra :)

Sitter just nu ute hos Sandra. . hoho :)
Jobbet gick bra. . försov mej idag, Helena ringer lite efter 9 å undrar vart fan ja va,  så de va bara att stressa ner till jobbet, som tur va fick ja ändra min tid till 10 till 3 ist för 9 till 2 hehe :)
Ska få börja 10 imon oxå . .gött :P
Aa sitter iaf nu ute hos Sandra . . hon möte mig efter jobbet och sen åkte vi hem till mig och hämta kläder och lämna min bil sen åkte ja me henne hem . . å nu e vi här :p
Ska dricka lite åså ikväll . . sen blir de in till Harran tror jag :P  Försöker fixa någon som kör nu .. men de löser sej nog :)
Skulle ju egentligen tagit de lugnt idag me. . men Sandra ville ha me mej ut så tänkte why not iaf då haha.
Inte kan man ligga hemma och tycka synd om sej själv flera dagar i rad så idag ska ja ut och ha lite kul iaf :P
Får vara seg imon på jobbet . . men men :) 
Funderar iaf på att hoppa in i duschen snart iaf så har ja de gjort ! =)

Ha en bra lördag kväll :D

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback