Freedag !!

Då var det fredag igen.. ännu en vecka som har gått sjuukt fort !!
Blir övertid på jobbet idag me.. 1 till 8.. gött me pengar :) 
Vart nere på proffice idag oxå och lämna in mitt papper som man får hem av polisen . .stog inget i de. . tur var väll de haha!
Sen hem igen . . hade tänkt laga lite mat innan jobbet . . men absolut ingen lust till de, hungrig men ändå inte sugen på mat. . så fick bli yogurt med flingor ist hehe.
Blir ja hungrig så får ja väll ta en frukt eller köpa en macka på jobbet eller nåt ! :S Orka tänka på de nu haha!
Undra om man orkar packa något sen när man kommer hem ? Borde göra det iaf . . suck !

Mhm va ska jag göra nu i en timma då?
Lägga mig och läsa lite kanske !?   Fryser sjukt mycke iaf. . mina händer är som två isbitar.. mhm !!

Jaja de blir väll bra me de !


// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback