Happy face !!

Idag skrev jag kontrakt för min nya lägenhet , och om jag blev glad då jag även fick me mej nycklarna på en gång :D woho så nu är den min from idag redan ;D Skulle ju inte fått den förrän den 24;de egentligen . . så happy face här!!
Så blev att man börja packa lite här hemma innan idag.. en bra början men myyycket kvar .. suck ! !
Sen ikväll åkte jag och Peter förbi lägenheten då han ville se hur de såg ut : ) Sen handla vi lite och sen hem till honom. .
Så de har varit en bra ledig dag :) hihi.
Imon blir det jobb igen mellan halv 8 och kvart i 3 , sen ska ja hem och fortsätta röja här och packa skit ;D
Längar så sjukt till min semester nu me !!
Och längar till lördag oxå.. party party... hoppas dessa dagar går fort nu hihi =)



God natt.

Kommentarer
Anonym säger:

roligt :) när har du semester dså?

2009-08-13 | 10:22:44
marie säger:

du som är fin hjärtat <3

2009-08-13 | 22:37:30
Bloggadress: http://mariethings.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback