090803

Guuud vilken seg och tråkig måndag.. varför finns det aldrig något att göra när man är ledig?
Har bara vart hemma och inte gjort någonting vettigt alls idag. . å kommer nog fortsätta i den stilen me haha.
Så jäkla tråkigt väder ute idag me .. regn å regn. =/ Igår fick vi ju oss lite sol iaf, men så satt ja ju inne på jobbet å tråka!!
Men efter jobbet så kom bästa Pan och hämta mej:) Hade ju ingen bil till jobbet då Helena hämta mej hos P på morgonen efter lördagens festande. kände inte att ja vill köra. Så de e ju kanon å ha såna bra vänner som jag har då:)
Aa iaf, när han hämta mej så drog vi och käka i knalle, mm gott var de :) Sen körde han hem mej så varva jag ner lite, men blev inte så länge de va lugnt, P blev sugen på krov så åkte upp till han igen så åkte vi ut till storsjön och grilla korv med bröd :) Mysigt!   Sen efter de va ja såå trött så blev hem direkt ist för nån film.
Sjävklart så kunde jag ju inte somna direkt när jag kom hem endå så kollade klart på 3;dje herry potter filmen :P
Ska nog börja på 4;de här strax hehe.
Om exakt 3 veckor så får ja min nya lya.. om jag längtar? Något så sjuuukt mycke haha :P

Denna vecka jobbar ja kväll på jobbet.. segt =/ 1 till 8. så jäkla tråkig tid.  Jag hoppas ja vaknar på rätt sida imon så jag kan ta mej till gymet.. skulle va gött att träna lite känner jag =) Men den jobbigaste biten är faktiskt att ta sej dit, när man väl är där så är de ju hur gött som helst haha =)  Aja får se hur de blir .


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback