090419

Härligt att få vara ledig en hel helg igen... skulle ju jobbat igår, men Anton va tvungen att byta tid så var snäll å gjorde det så fick hans tid nästa lördag så nu ska ja jobba 8 dagar i rad.. jippi va skoj.. or not !!  men e ju ändå så korta dagar så de går väll :)
Börjar kl 4 varje dag nu till veckan.. så sjukt tråkig tid !! !

Men helgen har väll varit helt okej...
Fredag åkte ja hem å träna efter jobbet åså, sen efter de så åkte ja upp till Catte å Wilma :) Satt och gjorde inte så mycket hehe. Efter ett tag så kom även Martin hem.... Sen satt vi och fundera på vad vi skulle göra ..
Sluta med att jag å Catte tog bilen ner till kype för å kolla vilka som va där då Sabina skulle grilla me några där.. va väll så där skoj så blev inte många minuter där hehe.. Blev hem till mig och dricka lite vin ist =)
Satt på balkongen hela kvällen och tjöta, något senare kom även Sabina upp :)
Sen åkte vi ner till stan, gick en sväng till toniq. . satt och tjöta med vakterna hela kvällen hahaha.. de va skoj ;p
Sen dax å gå hela långa vägen hem . . vilket jag aldrig mer kommer våga göra själv igen känns de som,., jävla psykfall de finns alltså.. blev överfallen av nån jävla idiot, så sjukt rädd har ja nog aldrig varit . .
De är tur man har så underbara vänner som ställer upp... Lyckades ju ringa upp Jocke igen och tala om vart jag var . .
Har aldrig sett nån komma så fort ifrån hedvingsborg nån gång.. han, Mattias å Sandra va nere hos mig på maxi på högst 5 min. .   Psykopaten blev iaf rädd när ja fick tag i telefonen igen för att ringa på hjälp så han sprang iväg . .men såg han sen igen när ja gick förbi maxi men han såg att ja fortfarande hade min telefon och prata i den så vete fan vart han tog vägen.. men så jävla läskligt iaf.. vad fan ville han lixom!?

Så lördag fick bli en lugn dag då ja verkligen inte hade någon lust att dricka eller gå ut. .
Var på kalas på dagen iaf hos Pappa som fyllde år =) Trevligt var de.. å god mat.. pappa grilla åså så satt vi ute i trädgården :)
Sen åkte jag hem och vila lite då jag hade ont i huvet !  Sen ville Cilli hitta på något så åkte ner och hämta henne, så skulle vi kolla på film, när vi äntligen hade fått igång alla teknikgrejer så ringer Jocke å undra om vi ville vara med på bränboll hehe.. Så vi åkte upp till skolan där de var ett gäng.. men man såg ju inte ett skit bara för de hade mörknat så fort.. så jag å cilla blev inte lång variga utan åkte ner till mig igen och kolla på film :) Sen körde jag hem henne och sen hem igen och kolla på en film till, sen blev ja trött och gick å la mig ! =)

Känns mig lite halv slö idag även fast de va en lugn dag igår.. e säkert bara för det är söndag haha.
Har iaf fått på mig träningskläder så ska vara så duktig å gå bort och träna om en stund. . ;D
Sen vet ja inte va som händer mer här idag .. kanske skulle bort till Catte å dom senare.. får se hur de blir =) hihi
Men nu ska jag väl ta och gå strax =)


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback