090403

Jag har verkligen ingen lust att börja jobba kl 4 idag.. förstår ju hela fredagen !! Åhh!!
Hade mycket hellre börjat tidigt som igår.. men nej!! 4 till 8.. jätte kul!! NOT !

va väärsta mycket dimma idag när ja gick upp.. men de har ju som tur är försvunnit nu .. nu är det sol igen :) hihi.. något som är bra iaf haha ! !

Ska åka och sola nu kl 3 . . gott å få lite färg haha !
Ska bara äta upp min äckel mat.. blodpudding . .ahahha.. det är inte många som gillar.. men jag gör ! ;) men jag e ju som jag är oxå.. kräsen som fan , men äter allt konstigt ist ;D

Imon får vi se va som händer .. jag och catte prata ju om att åka till tranås till hennes gammla vänner ..
Hoppas på att dom har dragit ihop lite folk annars e de ju inte så kul..
Men hade ju vart kul med en lite roadtrip nu när det är gött väder oxå.. e mycket roligare då :D haha.
Jaja ska prata lite mer med henne sen så får vi se va som händer !:)

Nu ska ja strax åka iaf :)

// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback